Oferta pracy w Komisariacie Policji Warszawa Białołęka
Referent do spraw obsługi oddziału kancelarii tajnej i archiwum w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych
Komendant Rejonowy Policji Warszawa VI poszukuje chętnych do pracy na stanowisku:
- Referent ds. obsługi oddziału kancelarii tajnej i archiwum w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzór nad właściwym sporządzaniem dokumentacji niejawnej w oddziale kancelarii tajnej,
- rozliczanie policjantów i pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
- prowadzenie podręcznego archiwum w oddziale kancelarii tajnej,
- monitorowanie wszelkich nieprawidłowości związanych z obiegiem dokumentów niejawnych,
- prowadzenie i aktualizowanie dziennika przepisów, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne, zawierające informacje niejawne, a także udostępnianie tych przepisów lub ich wydawanie na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych,
- aktualizacja zmian, zniesienia klauzul tajności, skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
- prowadzenie składnicy akt KP Warszawa Białołęka.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa w systemie 8 godzinnym.
Wykształcenie : średnie
Doświadczenie zawodowe /staż pracy : 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z ochroną informacji niejawnych
Pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych do tej ustawy,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- dobra organizacja pracy własnej, zespołowej,
- dokładność, komunikatywność.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów dotyczących organizacji kancelarii tajnej,
- 2 lata pracy w strukturach Policji,
- umiejętność kreatywnego myślenia i i rozwiązywania problemów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. nr 182 poz 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
Termin składania dokumentów: 28.09.2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Rejonowa Policji Warszawa VI, ul. Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa (z dopiskiem Wydział Ogólny Zespół Kadr i Szkolenia)
Inne informacje:
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz oświadczeń. List motywacyjny, życiorys oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane ( liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 22 60-382-40.